دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

 دانلود از پرشین گیگ

Quick StartUp نام ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی جلوی اجرای هر نرم افزاری را در Startup ویندوز بگیرید و با انتخاب گزینه ی Delay اجرای آن را به تعویق بیاندازید یعنی این برنامه مدتی پس از بالا آمدن ویندوز بالا بیاید و با این کار به بالا ماندن سرعت سیستم کمک کنید .



ادامه مطلب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

فایل های DLL از جمله مهم ترین فایل های موجود در کامپیوتر می باشند و یکی از بخش های پایه ای و اساسی برای اجرای نرم افزارها روی سیستم های عامل هستند. گاهی اوقات این فایل های DLL دچار مشکل می شوند، برای مثال پاک می شوند و یا به هر دلیلی نمی توانند در اجرای نرم افزاری خاص همکاری کنند و پیغام های خطا می دهند. DLL Suite نرم افزار کاربردی می باشد که قادر است فایل های DLL موجود در سیستم شما را بررسی و آن ها را در صورت داشتن مشکل تعمیر کند.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

Ad Muncher یک نرم افزار سیستمی فوق العاده کاربردی است که توسط آن قادر خواهید بود تا اقدام به حذف آگهی ها ، popup ها و دیگر چیزهای مزاحم  از تمام مرورگرهای محبوب، و همچنین بسیاری از بنر های نمایشی ،برنامه های تولید پنجره مانند ICQ، اپرا، PalTalk، iMesh، Bearshare ، کلوب و… .در کمتر از یک دقیقه بر روی اکثر اتصالات، Muncher و… تمامی تبلیغات به طور پیش فرض پیکربندی می شوند.برای مقابله با انواع آگهی های مزاحم، با تظنیمات فوق العاده آسان در این پکیج جای داده شده است.

 

روش کرک :

فایل Patch موجود در پوشه ی کرک را اجرا نموده و آیکون نرم افزار را به آن آدرس دهی نمایید.



ادامه مطلب

 دانلود از پرشين گيگ


دانلود از آپلودكده

 اکثر مشکلات کمبود سرعت رایانه از فضا های اشغال شده بی مورد در حافظه رایانه میباشد که این برنامه به بهترین شکل امکان بهینه سازی فضا را برای شما فراهم میکند به این صورت که فضا های خالی زیادی را که در حال هدر رفتن میباشد برای حافظه رایانه آزاد میکند و حتی اگر از این فضا ها استفاده نکنید آن ها کمک ویژه ای برای بالا بردن سرعت رایانه میکنند و در واقع با دارا بودن این برنامه دیگر به تنظیمات خاص و کار های مهندسی برای بالا بردن رایانه ندارید زیرا با این برنامه و با زدن چند کلیک به راحتی و بدون آسیب زدن به سخت افزار سرعت و فضای رایانه افزایش خواهد یافت.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد